poniedziałek, 24 stycznia 2011

śmieszne słówka i powiedzonka

W marcu 2010 wymyśliłeś sobie słowo na fotel - bebel. Twoim codziennym rytuałem stało się picie siembanty na bebelu czyli herbaty na bebelu :))

W maju podczas jazdy samochodem do supermarketu:
czy jedziemy do ile aut? Co znaczy do miejsca gdzie znajduje się dużo samochodów (parking przed supermarketem)

W czerwcu kiedy chciałam dać Ci syropek:
Mama nie przesadzaj

Inne Twoje fajne powiedzonka i przekręcone słówka:
Tata sie poda mydlo dla Ila, Ilu muuusi, Ivo ham (Ivo sam;)) gangałek (gałganek), napembo (napewno), siebantent (śrubokręt),łóżeto(łóżko),ja nie uwielbiam (nie lubię), pan surowy, pisklęty (pisklęta), jestem księżniczka pani, kabanosy rosną na polu, boli mnie nadciśnienie,kodudelka(koldra)

Komentarze (1):

Blogger ROSE pisze...

Hello Magdalena!

I,m sorry to say that, I don't have a chart or pattern of the white hearts doily. I made this one by foto.

Best regards!
Rose
Pink Rose Crochet

26 lipca 2014 20:04  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna